Thursday, May 8, 2014

දයාබර රෝසි෴






හීනියට වැටුනු උදේ මල් වැස්ස අතරින් එයා ඇවිදන් ආවෙ පුංචි හිම කුමාරියක් හිම අතරින් පාවෙලා එනව වගේ෴
උදේම රෝස පාට කුඩ පොඩිත්තට නම් නිවනක් නැතුවම තනි රකින්න වැහි පොඩිත්තො පතිත උනේ හරියට ඔයාව බය කරන්න හිතාගෙන වගේ෴
ලස්සනම ලස්සන ලා දම් පාට මල් වැටුනු රෝසපාට ගව්මෙ වාටිය ආසන්නයෙට වෙන්න වගේ මඩ පැල්ලම් කීපයක් වැටිල තිබුනෙ, අඩි උස නැති සෙරෛප්පු දෙක කල දඟකාරකම් වලට වෙන්න ඇති෴
අහම්බෙන් බස් එකේදි දැකපු මේ සුන්දර මුව කමල රෑට රෑට මැවි මැවී පේන්න උනේ පෙර කුමක් හෝ තිබුනු පුරුද්දකට කියලයි මටනම් හිතෙන්නෙ෴
දවස් ගනනාවක්,ඔයා නැගපු බස් එක්, ඔයාව දැකපු වෙලාවට ඇවිත්, හොයල හොයල තමයි ඔයා මේ යන පන්තියයි, ඔයාට පන්ති තියෙන වෙලාවයි හොයා ගත්තෙ෴
ඒත් මම දන්නෙ නෑ ඔයා කාගෙ කවුද , කොහෙද ඉන්නෙ කියලනම්෴
නමුත්, මම එක දෙයක් හොඳාකාරවම දන්නව රෝසියෙ, ඔයා ගොඩාක් වැදගත් විදියට, ලැජ්ජ බයට හැදුනු, ආදරේ කරන්න තරම් වටින කෙනෙක් කියල෴
මෙච්චර දුරක් ගෙවාගෙන, මෙච්චර දුක් විඳගෙන, අද ඔයාව බලන්න මෙහෙම ඇවිත් මේ වැස්සෙ තෙමෙන්නෙ, ඒ වටිනාකම තේරුම් ගත්ත නිසා෴
මගෙ හිත ඔයාව දැකපු දවසෙ ඉඳන්ම මොකක්දෝ අමුතු දෙයක් කියන්න හදනව෴
ඒත්, මට බයයි,මේ දේ කියන්න ගිහින් නන්නාඳුනන එකෙකුට මෙන් මට තිළිණ කරන ඔයාගෙ අවිහිංසක සිනාවවත් මට නැති වෙයි කියල෴
ඔයා දිහා බලන් ඉන්න තප්පර කීපයත් මට මහා වටිිනා කාාලයක් වගේ රෝසි෴
මම දන්නෙ නෑ, හරියට කිසිම දෙයක් නොදන්න ඔයා ගැන මම ඇයි මෙහෙම හිතන්නෙ කියල෴
ඇත්තටම මම ඔයාට ගොඩාක් ආදරෙයි රෝසි෴

එක්ස්කියුස් මී මචන්:
මම තිගැස්සිලා බැලුවෙ තරුණයෙකුගේ අසලින්ම ඇසුනු කටහඬට෴
යස්:
මම ආපස් උත්තර දුන්නෙ මම හිටපු බස් හෝල්ට් එක අසල කිසිවෙකුත් නොවූ නිසා, ඔහු මටම කථා කල බවක් තහවුරු වූ නිසාමයි෴
මචන් මෙතනින් දැන් ඔය ක්ලාස්  එකට සුදු, මටි ගර්ල් කෙනෙක් ගියාද:
බස් හෝල්ටය ඉදිරිපස වූ පෞද්ගලික පන්ති පැවැත්වෙන ආයතනය දෙසට අත දිගු කරමින් ඔහු ඇසුවේ කවුරුන් ගැනදැයි මට එකරම සිතාගන්නට නොහැකි වුනා෴
කොන්ඩය ස්පයික් ආකාරයට සකසාගෙන, ගොල වැසෙන තරමටම සුදු යකඩ දම්වැල් 4ක් 5ක් ඔතාගෙන, දකුනු අතේ බාගයක් විතර වැහෙන්න රබර් වලලු බොහෝ ප්‍රමාණයක් පැළඳගෙන සිටි ඔහු, බැලූ බැල්මටම වැදගත් පවුලක වැදගත් එකෙකුයැයි කියා මට නොසිතිනි෴
ඇහි බැමක් සිදුරු කර යකඩ උලක් ඒ හරහා ඇතුල් කර තුබුනු අතර, ඔහුගේවම් කනේ සුදු යකඩ කරාඹුවක්ද විය. වම් අත වඩා ඔතාගෙන සිටි බොබ් මාලිගේ රුව සහිත ලේන්සුවද ඔහුගේ විලාසිතා අතර එක් අංගයක් විය යුතුය෴
ඔහුගේ කළු පැහැ ගැන්වී ඉදිමී තිබුනු දෙතොල් වලින් ඔහු සිගරට් වලට ඇබ්බැහි වූවෙක් යැයි මට පසක් වන්නට විය෴
මට හරියයටම නම් කියන්න අමාරුයි කොල්ලො. ගොඩක් අය ඉතින් පාරෙ යනවනෙ:
හිටපන් මචන්, මන් ගාව ෆොටෝ එකක් තියෙනව. බලපන්කො බන්., කෑල්ල මට එන්න කීව ක්ලාස් පටන් ගන්න කලින්, මම ටිකක් පරක්කු උනා බන් ඇහැරෙන්න අද, සැපට නින්දක් දාගෙන හිටියෙ බන්:
ඹහු කතා කලේ ඔහුගේ පෙම්වතිය ගැනය, ඔහු රස්තියාදුකාර භාෂාවෙන් මා සමග කතා කරන ගමන් දම්වැලක අමුනා, කොටකලිසමේ හොවාගෙන සිටි ඔහුගේ දිගු පසුම්බියෙන් චායාරූපයක් එලියට ඇද ගත්හ෴
මචන්, මෙන්න මෙයා, මේ මගෙ කෑල්ල. මෙතනින් ගියාද:
මගේ ඉහ මොල රත් වන්නට වූයේ ඡායාරූපෙයේ දසුන නෙත ගැටුනු විටය෴ රස්තුයිදුකාර මේ අමුතු පුද්ගලයගේ ගෙල බදාගෙන ලස්සනම ලස්සන හනාවක්  සමග ඒපින්තූරයේ වූයේ මා මෙතෙක් අපිරිමිත ස්නේහයෙන් වැදගත් යැයි සම්මාන සිතින් පුද ගල ඒ රෝසිය මය෴
කතා කර ගන්නටත් නොහැකි තරමට අසරණ උවත් දැන් මා කතා කල යුතුමය, නැත්නම් මොහු මා පිළිබඳව සැකයක් ගොඩ නගා ගන්නට වුව ඉඩ ඇත෴
ආහ්, මන් දැක්ක මචන් දැන් පොඩ්ඩකට කලින් මේ වගේ හැඩ හුරුකම් තියෙන ගෑණු ළමයෙක් නම් ඔය පැත්තට යනව:
ඕහ්, ෂිට්෴ අපරාදෙ,:
ඇයි සහෝ අපරාදෙ කීවෙ, පරක්කු උන නිසාද:?
මට ඇතිවූයේ දැඩි කුතුහලයක්.
නෑ බන්, අද යන්න හිටියෙ හෝල් එක පැත්තෙ෴ ෂහ්, අපරාදෙ බන්෴ ෆට්ට දවස, ෂැහ්෴:
ඔහු එසේ කියා යන්නට ගියේ ගොදුරක් ඩැහැ ගැනීමට අවුත් ගොදුර වැරදුනු ගිජු ලිහිනියෙකු මෙනි෴
ස්නේහයෙන් ඈ දෙස බැලූ, ඉතා වටිනා ඉහල නම්බු නාම දුන්, සැබෑවටම අදරය කරන්නට, පවුලේ ගෞරවටද රකීවි යැයි සිතන්නට තරම් මා පෙළඹවූ ඈ, දැන හෝ නොදැන තමා විසින් මුලු ජීවිතයට ආගාදයකට ඇද දමා ගනිමින් සිිටිනා වග පමනක් මට සිතෙන්නට විය෴
උදේ පාන්දර, කුසට අහරකුදු නොමැතිව ස්නේහ සිතින් පැමිනි මේ බලාපොරොත්තු පෙරදැරි ගමන, මෙසේ සුනු විසුනු වූ ප්‍රාර්ථනා හමුවේ වුවද යතාර්තය අභිමුව වේදනාවෙන් වුව නිමා කරන්නට ලැබීම පුංචි හෝ සැනසීමකට කරුණක් විය෴
එනමුත්, රෝසියේ, මම එක් දෙයක් හොඳාකාරවම දනිමි෴
මා මෙන් වෙන කිසිවෙක් ඔබ දෙස සැබෑ ස්නේහයෙන්, සැබෑ මානුෂීයත්වයෙන් මෙසේ නොබලනු ඇත෴
අහිමි වුවද මා හට, රූපයට නොරැවටෙන්නැයි යන පාඩම කියා දුන්නාට, ඔබට බෙහෙවින්ම තුති෴
ඔබට අයහපතක් නොවේවායි මා හෘර්දයාංගමව ප්‍රාර්තනා කරන්නෙමි෴
නම් ගම් පමනක් මනංකල්පිත බව සලකන්න෴
රචනය: රවීන් බණ්ඩාර


0 comments:

Post a Comment