Thursday, December 5, 2013

පිනි මත බඹරු (9 වන කොටස)


නිවසේදී... 
ලෝචන....
ලෝචන... ඔයාට කොහොමද? මම මේ ලිපිය ලියන්න හිටියෙ ගොඩක් කලින්. ඒත් යාළුවො නිසයි මම මේ ටික ලීවෙ නැත්තෙ.. මම ඔයාට ඇ්ත්තම කියන්න හිතුවය. ඔයා කලබල වෙන්න එපා මේ දේවල් අහල. මුලින්ම මම ඔයාගෙන් සමාව ඉල්ලනව මම ඔයාට කරපු වරදට. 
මම ඔළුව උස්සල සජ්ජයි සුජයි දිහා මාරුවෙන් මාරුවට බැලුවෙ මුකුත්ම හිතා ගන්න බැරිව..
ලෝචන. මම ඔයාට ලං උනේ අහම්බෙන් නෙමේ. මේ ඔක්කොම මගෙ යාළුවන්ගෙ වැඩ. ඇත්තම කීවොත් මම ගොඩක් පෝසත් පවුලක ගෑණු ළමයෙක් තමයි. අපි නිතරම සතුටින් ඉන්න යාළුවො කට්ටියක්..
දවසක් මගෙ යාළුවො ටික එකතු වෙලා කොල්ලෙක් බයිට් කරා. එදා මගෙ යාළුවට ඒ කොල්ල හොඳටම බැන්න. එදා මම යාළුවව නෝන්ඩි කරල හොඳට හිනා වුනාත අපේ යාළුවොත් එක්ක. ඒ දවසෙ ඉඳල ඒ යාළුව මට කීව දවසක උඹටත් ඔය විදියටම මම හිනා වෙනව කියල. 
පස්සෙ එදා ක්සෑම් දවසෙයි ඔයාව අහම්බෙන් අපි මම දැක්කෙ. ඒත් එදා එක්සෑම් ඉවර උනාම යාළුවො සෙට් එක ඔට්ටුවක් ඇල්ලුව. ඔයාව මං යාළු කරගෙන පෙන්නන්න කීව. අයිස් ක්‍රීම් ඔයා ලවා අරන් දීල පෙන්නන්න කීව. නැත්නම් සෙට් එකෙන් මාව අයින් කරනව කීව. ඒකෙ ප්‍රධානියා උනේ එදා මම බයිට් කරපු මගෙ යාළුව.
මම ඒකයි ඔයා එක්ක යාළු උනේ.. ඇත්තම කීවොත් මගෙ හිතේ ආදරයක් තිබුනෙ නෑ,..
ඒත්,
ඔයාගෙ කථාව ඇහුවට පස්ස, ඔයා ගැන දැන ගත්තට පස්සෙ ම‍ට ඔයා ගැන ගොඩක් දුක හිතුන.
ඔයා ගොඩක් අවංක කෙනෙක්. ඒ වගේම ගොඩක් වැදගත් කෙනෙක්. ඔයාව විහිළුවකට ගත්ත එකට මට ගොඩක් දුකයි. 
මට සමා වෙන්න ලෝචන. මට ගොඩක් සමා වෙන්න.
මම කවදාවත් ආයෙනම් මේ වගේ දේවල් කරන්නෙ නෑ. මම මගෙ යාළුවන්ටත් හොඳටම බැන්න.
ඔයා වගේ අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන, දුක් මහන්සියෙන් ජීවිතේට නිර්භීතව මූණ දෙන උත්සාහ වන්ත කෙනෙක් මීට කලින් මම දැකල නෑ,
මම දන්නෙ එකම එක දෙයයි ලෝචන අයියෙ. ඔයාට මට වඩා සිය දාස් ගුණයක් හොඳ ගල් කෙනෙක් ලැබෙයි..
සතුටින් පරිස්සමින් ඉන්න.
අවසාන වතාවට මම එකම එක ඉල්ලීමක් කරන්නම්.
කැමතිනම් විතරක් මාව ඔයාගෙ හොඳ ය‍ාළුවෙක් කරගන්න. 
ඔයාගෙ ආදරේ ලබන්න තරම් මම පිං කරල නෑ අයියෙ..
මීට 
ලෝචනා 
 ලිපිය හතරට පහට නවල සාක්කුවෙ දාගත්තෙ මුකුත්ම හිතා ගන්න බැරිව..
සජ්ජ තාමත් ඇස්වල කඳුළු පුරවගෙන මා දිහා බල‍ාගෙන.

..........෴

හමුවෙමු යලිත් විඳින විඳවන සෙනෙහසක සැබෑ තතු අරන්
පිනි මත බඹරු 10 වන කොටස සමගින්...
රැඳී සිටින්න අප සමග

3 comments:

  1. අන්න කතාව ලස්සන වෙනසකට ගියා...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි යාළුවා...

      Delete