Sunday, April 27, 2014

සුගන්ධි෴





එදා ගොඩක් සෙනග පිරුනු විද්‍යාලයීය ප්‍රධාන ශාලාව බොහොම කලබලකාරී ස්වභාවයක් ගත්ත෴

අහම්බෙන් නෙත් අභියසට පැමිනි  නන්නාදුනන ඔය දෙනෙත් දෙස, තප්පරයක් බලා සිටියේ පෙර කුමන හේ දිනක ඔබ දැක හුරු පුරුදුය යන වග මසිතට දැනුනු නිසාමයි෴

අවිහින්සක හිනාවකින් ලෝබ නැතිව සංග්‍රහ කර බෝනික්කියක වගේ උඩින් උඩින් ඇවිදන් ගිය ඔයා නොපෙනී යන තුරුම මම බලා සිටියෙ ආයෙ එක වරක් හෝ දකින්න ඇත්නම් කියල මගෙ හිතටම තනියම කියා ගන්න ගමන්෴

ටික දවසක් ගෙවිල යද්දි අළුත් පන්තිය පටන් ගත්තෙ මොකක්දෝ අමුතුම අළුත් හැඟීමක් හැම හිතකටම එකතු කරන ගමන්෴

ගුඩ් මෝනිං අයියෙ෴ 

අසලින් ඇසුනු සියුම් කෙඳිරිල්ලට විදුලි වේගෙන් මම ඔලුව කැරකෙව්වෙ හඩේ තිබුනු පුරුද්දකටම නෙමේ. පරන පන්තියක දන්න කියන කෙනෙක්වත් මේ පන්තියෙ ඉන්නවද කියන සැකෙන්. මොකද එහෙම ඉන්නවනම් අළුත් පිරිසක් අතරෙ ඒක ලොකු හයියක්නෙ හිතටත්෴

තප්පර ගානකට මට කතා කර ගන්න බැරුව ගියෙ නම් ඇස් අදහ ගන්න බැරිව ගිය නිසාමයි.

 ගුඩ් මෝනිං නංගි෴ 

ඈ වෙන කවුරුත් නෙවේ. පෙර කී හුරු පුරුදු බෝනික්කියමයි෴

අහම්බෙන් නමුත් ඈද එදා ඇවිත් තියෙන්නෙ මා තේරී ඇති පාඨමාලාව හැදෑරීමටයි කයන එක දැන්නම් මට සක්සුදක් සේ පැහැදිලියි෴

අහ්෴ ඔයත් මේ ක්ලාස් එකේද෴

ඔව් අයියෙ. ඇයි.෴

නෑ නිකන්෴

 බොහොම අගෙයි, මල් හතයි, එළම තමයි වගේ වදනක් කටින් පිට වෙන්න ආවත් ඒක නතර කර ගත්තෙ මේ මොන පිස්සෙක්ද යන මානසිකත්වය ඇයිට උරුම කර නොදීමේ අදහසින්මයි෴

කාලය ගෙවී ගියේ ඊයක වේගෙන්... ඒත් මට ඒ කාලය නම් බොහොම සුන්දර උනා.. මාසයක් විතර ඇගේ සුවද දැනෙන මානයට වෙලා මම ආසාවෙන් ගත කලේ හිතේ මෝදුවෙන මොකක්දෝ හැගීමක් තනිවම මම තේරුම් ගන්න උත්සාහ කරන ගමන්.෴

අයියෙ.. ඔයා අද හරි වෙනස්.. ඇයි මේ.. මොකක්හරි ප්‍රස්නයක්ද ඔයාට..
ඇයි දිනක් එක්වරම ප්‍රශ්න කලේ මාව දෙතුන් පාරක් කරකවල අතහැරිය ගානට මගෙ මානසිකත්වට එක් වරම නතර කරල දාල වගේ.෴

ඇත්ත. මම මේ ටිකේ ඉන්නෙ තේරුම් කර ගන්න බැරි මොකක්දෝ හිතේ උපදින හැගීමක් එක්ක සටන් කර කර. ඒත් මම කොහොමද ඒක ඔයාට කියන්නෙ. ඒ නිසාමයි මම නෑ මුකුත් නෑ නංගි... කියල එතනින් ශේප් උනේ.෴

ඒත්.. ඔයා මාව අතාරින පාටක් නම් නෑ වගේ.. ආයෙ ආයෙත් පුන පුනා අහපුවම නම් මට මගාරින්නම බැරි උනා.. ඒකයි මම ඒ හැගීම වචනෙට පෙරලුවෙ.෴

මම ඔයාට ආදරේ කරනව. මගෙ හිතේ ඔයා ගැන ලොකු කැමැත්තක් තියෙනව෴

මම එහෙම කීවෙ නිකම්ම නෙමේ. මගෙ මුලු ජීවිතේටම ඔයාගෙ නමින් අරමුණක් ගොඩනගා ගන්න ගමන්. ඒත්,

කිඹුල කනව ඉවසුවැකි. කොහිල කටු ඇනෙන ඉවසන්න බෑ... කියන අතීත කියමන සත්‍යක්ම කරේ ඔයාගෙ ප්‍රතිචාරයමයි෴

අයිම් සොරි අයියෙ., මට ඔයා ගැන හිතන්න බෑ. මගෙ හිතේ ඔයා ගැන ආදරයක් නෑ. මගෙ හිතේ ඉන්නෙ ඔයා වගේ කෙනෙක් නෙමේ෴

ඔයා මෙහෙම කීවෙ කොහොමද කියල මම දන්නෙ නෑ.. ඒත් මම දන්නෙ මෙච්චරයි. අරක්කු ටිකක්, සිගරට් එකක් කටේ ගාන්නෙ නැති, සල්ලාලයෙක් නොවෙන, වැදගත් පවුලක ඉපදුනු මම නෙමේනම් ඔයාගෙ හිතේ ඉන්නෙ, කුඩු කාරයෙක්, ගන්ජ කාරයෙක්, එහෙමත් නැත්නම් හොද බේබද්දෙක් හෝ සල්ලාලයෙක් වෙන්නම ඔනෙ. ඒක මගෙ හිත මට සත්ත දීල කියන දෙයක්෴

ඇස් වලට කදුලු මෙන්ම හදවතට මහා වේදනාවකුත්, හිතට මහා බරකුත් ඉතිරි කරල ඔයාගෙ ආදරේ ඔහෙමම නැතිවෙලා යද්දි මටත් නොදැනි මම ලෙඩෙක් උනේ ඔයා ගැන හිතලමයි කියල මම දන්නව. ඒත් මම කොහොමද කියන්නෙ ඒකට හේතුව ඔයාමයි කියල. මොකද ඔයා තමයි හිමි උනත් නැතත් මගෙ ජීවිතේ෴

ඔයා දන්නෙ නෑ. රෑ එලි වෙනකම් ඇස්වල කදුලු පුරෝගෙන අඩල අඩල, උදේට ඔයාට පේන්න හිනා වෙලා ඉන්න වාර අනන්තයි෴

කාටවත් නොකිය පෙන්න හොද තත්වෙන් හිටියට දැන් මම ලෙඩෙක්..
ඇත්තම කීවොත් මානසිකව මම ගොඩක් පීඩා විදිනව෴

මම එක දෙයක් දන්නව෴

ඔයා මේක කියවන්නෙ නෑ.. ඒ නිසාමයි මේක ලිව්වෙ මම.
ඒ වෙන හේතුවකට නෙමේ෴

මේක කියවන අය අතරත් ඔයා වැනි අය ඇති෴

එයාලගෙන් මම ඉල්ලන එකම දේ෴

කවම දාකවත් අවංක ආදරයක් රෑපෙ, තරාතිරම, දුප්පත් පෝසත්කම, කුල මල නිසා නැති කර ගන්න එපා෴

එතනදි ඇත්තටම වෙන්නෙ මුලු ජීවිතයක්ම නැති වෙන එක..
ආත්ම ගානකටවත් මම ඔයා එක්ක තරහ නෑ෴

මම ඔයාගෙ ගෞරවය වෙනුවෙන් ඔයාට පේන්න වෙන ගර්ල් ලට ටෝක් කරනව වගේ පෙන්නන්නෙ ඔයාට ඒක සතුටක් වෙවයි කියල හිතල෴

ඔයාව මම හිතින් අමතක කරල කියල ඔයාට එතකොට දැනන නිසා෴

මම නිසා ඔයා තප්පරයකටවත් හිතේ බරක් තියා ගන්න ඕනෙ නෑ෴

ඔයා හිමි නොවුනට ඔයාට මම ජීවත් වෙන තුරාම ආදරේ කරනව.. ඒත් ඒක ඔයා දැනගන්න ඕනෙ නෑ෴

පිස්සෙක් මෝඩයෙක්, සමහරක් විට සල්ලාලයෙක් විදියට පෙනෙන මාව ඔයාට ඒ විදියටම පෙන්නල ජීවත් වෙන කාලයක් ඔහේ තනියම ඉදල, යන තැනකට තනිවම යන්නයි දැන් මට ඕනෙ෴

ලොකූ බලාපොරෙත්තු නෑ.. ලොකූ ආසාවල් නෑ෴

තියෙන්නෙ එකම එක අභිප්‍රායක් පමනයි෴

ඔයාගෙ මංගල දවස පුලුවන් උනෙත් මගෙ අතින් චායාරූප ගත කිරීම.. මගේ ගානෙ..

ඔයා හිතන්නෙවත් නැතිවෙයි෴

මම ඔයාගෙ මංගල දිනේ චායාරූප ගත කරන එක තමයි මගෙ අන්තිම මංගල චායාරූපකරණය වෙන්නෙ෴

ඔහුගෙ සුරතෙ වෙලී ඉන්න ඔයාගෙ දෑත් මට අහිමි උනේ මොන පවටද කියල එදාටත් මට තප්පරේකට හරි හිතෙයි.. ඒකට කමක් නෑ෴

එදාට ඔයා ඇස්වල සතුටු කදුලු පුරවන් මංගල ගමන යද්දි මම කදුලු පිරුනු ඇස් වලින් කැමරා කාචයෙන් ඔයා දිහා බලල, ඔයාගෙ සුන්දර මූන එකවරකට වැඩි වාර ගනනක් කැමරා කාචයෙන් නාඹි ගත කරන්නෙ ගොඩක් ආසාවෙන්෴

මොකද ඔයාගෙ ජීවිතේ මෙන්ම මගෙ ජීවිතෙත් අවසන් සොදුරු හෝරාවල් කීපය ඒ මොහොතෙන් ගෙවී යන බව මම දන්නව..
මොකද.......................

ඔයා කාව විවාහ කර ගත්තත්....., මම තරම් ඔයාට වෙන තවුරුන්වත් ආදරේ කරන්නෙ නෑ෴

ඒ නිසාම එකම එක දවසකට හරි ඔයාට මාව, මගෙ ආදරේ මතක් වෙනව.෴.....

ඒ දවස වෙනකොට, මා මේලෝකෙන් සමු ගෙන සිටීවි සුගන්ධිකා.෴.

ප.ලි:
අවවාදයයි:  අනුකම්පාවක් ලබාගෙන ආදරය සිගමන් යැදීම යනු සැබෑ ආදරයක් හිමි කර ගැනීමක් නොවේ෴

ඉල්ලීමයි: පුරුද්දකට වගේ ජීවිතයේ බොහෝ සිදුවීම් කිවියට, කතාවට නැගුවද, මෙයින් අනුකම්පාවක් කිසි සේත් බලාපොරොත්තු නොවෙමි෴

විශේෂයි: මෙය හුදෙක් නිර්මාණයක් ලෙස පමනක් සලකන්න෴
@රවීන් බණ්ඩාර


0 comments:

Post a Comment