Thursday, January 9, 2014

පිනි මත බඹරු 10 වන කොටස




ඇත්තටම ජීවිතේ කියන්නෙ මොකකද?
ඒ ජීවිතේ ආදරේ කියන්නෙ මොකක්ද?
ජීවිතේ පළමු පාරට, කන්න අඳින්නවත් නැති අන්ත අසරණ මම කෙනෙකුට අවංකවම ආදරේ කලා..
ඒත්,
ඒ තරම් මම ආදරේ කල නිසාද එයාට මාව විහිළුවක් උනේ....
සල්ලි තියෙන මිනිස්සුන්ට අපි වගේ අසරණ මිනිස්සුන්ගෙ ජීවිත විනෝද වෙන්න හේතුවක්ද?
ඇයි, ඇයි ‍මගෙ අවංක අහිසක ආදරෙත් එක්ක ලෝචනා ලංසු තිබ්බෙ?
ජීවිතේ පළමු වරට මට මම ජීවත් වෙනව කියල හැඟීමක් හිතට දැනුනෙ... ඒත්, දැන් මුළු හිතම පාළු සොහොන් පිටියක් වගේ...
පපුව ගැඹුරෙන් හට ගත්තු කියා ගන්න බැරි අමුතුම වේදනාවක් නහර පුරා දිව යනව වගේ මට දැනෙන්න උනා..
ලෝච........,
සජ්ජ දෑසෙහි කඳුළු පුරෝගෙන මගෙ දිහා බලාගෙන හිටියෙ ගොඩක් අසරණ විදියට කියල මට තේරුන..
කේස් එකක් නෑ බන්... මම ගෙදර යනව... දැන් ක්ලාස් ඉන්න බෑ බන්... අනික අතේ සල්ලි තිබිලත් නෙවේ ආවෙ.. ආයෙ ඉතින් කාව බලන්නද තව හිටිය කියල....
මට ඉබේට කියවුනාට මොකද ඒ කථාවට සුජා ගෙත් ඇස් වලට කඳුළු ආව බවනම් මම හොඳටම දැක්ක...
ලෝචන..
මා ආපහු හැරෙද්දි සුජා කථා කරේ කුමක් හෝ බැරෑරුම් දෙයක් කියන්න බව නම් මට සුජාගෙ කටහඬින්ම තේරුනා...
ලෝචන... මේ දේවල් මමත් දන්නෙ ඊයෙ... මම ගොඩක් දුක් උනා මේ දේ අහල... ඇත්තටම ලෝචනා වැරදියි... ගොඩක් ලොකු වරදක් එයා කරල තියෙන්නෙ.... ඒත්
ඇයි ඒත්, උඹල ඔක්කොම බබාල... ඇයි ඒත්.... කියනව ඉතුරු ටිකත්, දැන් වෙන්ඩ ඕනෙ ඔක්කොම වෙලා ඉවරයි‍... දැන් හංගන්ඩ දෙයක් නෑ... කියනව සුජා.. මොකද ඒත්,
සජ්ජ සුජට කඩා පැන්නෙ රකුසෙක් වගේ... ඇත්තටම සජුජ හිටියෙනම් ගොඩක් කේන්තියෙන්... මොනව උනත් කට හැකර උනාට සජ්ජ කියන්නෙ දුකේදි බොක්ක උනත් දෙන යාළුවෙක් කියල අපේ සෙට් එකම දැනගෙන හිටියෙ ගොඩක් ඉස්සර ඉඳන්මයි...
සජිත්, ඔයා මට බැන්නත් ගැහුවත් මම තරහ නෑ.. මොකද ලෝචනට සිද්ද වෙලා තියෙන අසාධාරණේට මමත් වචනෙකින් හරි සම්බන්ද උනානෙ... මේකයි... මේ හැමදේම ප්ලෑන් කරල තියෙන්නෙ ඔයාගෙ අර කළු ගර්ල්...
මොකක්, අර කළු දෑවි...... සජ්ජ ප්‍රස්න කලේ ඇස් උඩ තියාගෙන... ඇත්තටම මටත් පුදුම හිතුන..
මම මොන වරදක් කලාටද එයා මට මෙහෙම කලේ සුජා........
මම අහපු ප්‍රස්නෙට සුජා ලඟ අත්තරයක් නැති වග මට තේරුනේ සුජා අපහසුවෙන් බිම බලා ගත්තමයි...
හරි... මම බලා ගන්නම්කො, ඔය දැලි හාවි ගැන... යකෝ... මුන්ට ජීවිත කියන්නෙ සෙල්ලම් බඩුද? අවංක කොල්ලන්කෙ හැඟීම් එක්ක සෙල්ලම් කරන්න... ඕකි මගෙන් තමයි පාඩමක් ඉගෙන ගන්නෙ..
සජ්ජ කෑ ගැහුවෙ ඇත්තටම කියල මම දැනන් හිටිය... හිතේ කොච්චර දුක තිබුනත් මම නිසා සජ්ජ අමාරුව වැටෙනකම් බලාගෙන ඉන්න බෑ.. තරහට මූ ඒ කෙල්ලම කම්බුල් පාරක වත් ගැහුවොත්? එතනින් එහාට ප්‍රස්න කෝටියයි...
හරි බන්... ඕව අත් ඇරල දාපන්....
මට නැති උනේ මට ආදරේ නැති එකියක්... ඒකිට නැති උනේ ඒකිට පණටත් වඩා ආදරේ කරන එකෙක්...
යමන්... අද අපි අපේ දිහා යමු...
සජ්ජත් ඇදගෙන මම ගෙදර එන්ඩ ආවට මොකද හිතේ එවෙලෙට ඇතිවුන දෛර්්‍යය හේදිලා යන්න උනේ ලෝචනාව ඇස් ඉදිරියට එනව දැක්කමයි.........
ලෝචනා.................... මට නම කියවුනේ අහම්බෙන් වගේ....මොකක්.. ලෝචනා.. ගැඹුරු කල්පනාවක සිටි සජ්ජ මගෙ මූණ දිහා බැලුවෙ ලෝචනාගෙ නම කියනව ඇහිල වෙන්න ඕනෙ...
ඔව් බන්... අර...
අපි ඉදිරියන් මීටර් කීපයක් ඈතින් නැවතිල මූනෙ පුළුටු කරන් දුකෙන් වගේ අපි දිහා බලන්  හිටියෙ, විභාග ශාලාවෙදි කට පුරා හිනා වෙලා, ආදරෙන් මා එක්ක කථා කරපු ලෝචනාමද කියල මට මොහොතකට හිතුන...
ආදරේ විඳින විඳවන සුවඳ අරන්..
අපි ආයෙත් හමුවෙමු..
පිනි මත බඹරු 11 වන කොටසත් සමග
ඔබගේ අදහස් අපට කියලම යන්න..

2 comments:

  1. ela niyama katawak ayya. mama mula idanma kiyewwa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි...
      දිගින් දිගටම රැඳී සිටින්න අප සමග..

      Delete